I don’t wanna lie cause I’m pretty sure I’m gonna die one day



Tvätten i full gång
, kan meddela att det kommer nog ta sin "lilla" tid idag. Annars är jag rätt så rastlös, vet inte vad jag ska hitta på. Möllani verkar ha vaknat på fel sida, hennes eget medgivande. Hon använder Bh. Solen försvann lika snabbt som den tittade fram men helt seriöst saknar jag den inte. Igår var så fruktansvärt varmt, jag höll på att smälta bort. Städade rummet i 3 timmar och jag menar verkligen att det blev riktigt rent nu men ack så jäkla varmt. Dropp dropp dropp.

Skulle egentligen viljat ut och plockat svamp, har dock ingen bil och ingen yngling till människa som kan tänkas hänka på. Ullared skall jag till fast det lär bli någon dag förskjutet eftersom bilen skall slagas. Det kommer bli en mycket rolig och trevlig tripp. Helgen kommer kanske bli en av de bästa på väldigt länge om inte ens bättre än det. Haha. Det kommer bli så underbart!


Där vi glömde våra bekymmer...

Jag tror på den //Souie Lou

Kommentarer
Postat av: Mini

LOVE <3

2010-08-17 @ 15:53:24
URL: http://ekesrydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0