It's happening

Oh My god! Om två introduktionsdagar till går jag sedan som ensam sjuksköterska. Hm. Måndag kväll! Måtte det går bra, men de hoppas jag verkligen att det gör. Det kommer det att göra. Har två dagplats kvar och de börja kännas som om man jobbat om sig lite iafall så de blir la as bra! Längtar faktiskt efter att gå själv samtidigt som de både är skönt/bra och framför allt roligt att vara två sjuksköterskor. Någon gång ska ju vara den allra första.

För övrigt har jag vart helt slut efter denna dagen. Hållet på sedan i måndags med en dags ledigt så imorgon är de ledigt och sen de sista men sen blir de midsommar åh vad jag ska njuta, njuta ihjäl mig!! Ska upp till stan och bank imorgon sen klirr lekplatsen för hela slanten.

Livet går bra nu //Souie Lou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0