Jäklar vad jag tänker

Ligger i sängen, kan inte sova. Funderar över morgondagen, hur kommer den att bli, vad väntar? Jo introduktion på mitt sommarjobb (kanske mer kan jag hoppas man vet aldrig) som numer är yrkesroll som sjuksköterska. Jo, sant! Jag fattar inte det själv än och jag börjar bli aningen små-rädd att jag nu ska ta det där stora ansvaret över sååå många patienter. Jag vet jag klarar det och att jag kan men ny avdelning, ny personal, nya diagnoser etc. Jag kommer vara helt slut efter att denna veckan är över vilket den är på tisdag nästa vecka, en dags vila däremellan. Skönt att komma in i det ordentligt med och med en hel helg också. Hoppas jag får bra personal att gå med som fortfarande förstår att man är "ny". Nåväl, det pirrar i magen, just nu känns det bara så skönt. Inte längre någon panik att någon ska förhöra en eller sätta en på plats utan nu är jag där, där jag velat så länge!! Fan asså helt underbart. Nu ska jag ut i jobblivet, kommer bli så skönt känns som om man aldrig vill sätta sig i skolbänken igen, men det får de ändock bli någon gång framöver men de kan dröja du sådär 10 år innan dess, då är jag "bara" 34 år men vad gör det haha. Livet leker och jag har allt framför mig och mina förutsättningar är obegränsade!!

I love life today
//Souie Lou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0