Did I Tell You That I Love You...

Fan vad livet är allt bra underbart! Woho! Nothing can stop me now!! Gick kanonas idag, högsta pott! Ja då är det bara en sista grej som redan är given, om två veckor är det jag som börjar min introduktion inför sommarjobb!! Inte för att det hade varit fel att vara ledig i sommar men det var jag förra sommaren så detta år är det min tur och helt ärligt ska det bli jäkligt roligt ändå! Njuta av alla lediga stunder och dagar utan jobb är en given grej det är självklart att jag kommer göra det. Hur som helst är jag nog lyckligast idag. Jag har inte riktigt fattat det ännu, jag har inte fått in det. Det är egentligen värt att firas ordentligt fast jag har typ slutat tycka om alkohol. Tycker dock de kan vara gott med någon öl, något glas vin men grejen med att bli full tycker jag är förbannat tråkigt. Dessutom får jag ont i hela kroppen av alkohol vad nu det beror på, borde kanske kolla upp det. Fast eftersom alkohol är rena råttgiftet och hade det kommit ut på marknaden i nutid hade det blivit olagligt direkt. Så är det bara, det skadar så mycket och så många och sen blir man bara trög utan det iafall.

Ingen nykterist men avståndstagande kan man väl iafall få vara, jag har mina enskilda skäl. Nej jag är inte gravid!

För övrigt efter denna fyllda dag så ligger jag nu i sängen, nyduschad, mätt och städat köket, lillan sover, tv:n står på. Så ska jag iafall denna kväll avnjuta lugnet, känslan av att bara kunna finnas till. Jag är verkligen högt uppe och flyger idag känner jag, förmiddagen gick precis som det skulle, skitbra, och sen blev allt som i en dimma, nu är jag så trött efter alla spänningar som släpper efter denna förväntansfulla/skräckslagna dag!

Ska nog snart ta och beställa mig en namnskylt inför sommarens jobb!

//Souie Lou


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade barn, vad du är duktig, Älska dig, puss puss

2013-05-16 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0