The sky is blue

Så jävla blått!
Jag njuter med ett glas vin i min hand, (tack pappa!!!) ensam jag sitter och kopplar av, inget stress, inga måsten, bara jag min mobil, glaset och chokladen. Lillan sover. Mannen är iväg och fiskar, hoppas givetvis på fångst haha, vi får se när han dyker upp. Tills dess ska jag fortsätta mitt egna lilla fredagsmys.


I ugnen står kålpuddingen och puttrar. Precis gjort kåldolmar för frysning och det som inte räckte till att slå in dem i fick bli kålpudding, slippa slänga - fantastiskt!

Det enda jag just nu egentligen saknar är en vän vid min sida att sitta och diskutera och snacka skit med. Det får väl bli en annan gång.

Snart flyger jag på riktigt,
kanske inte så högt men
skickligt, modigt och vågat.

//Souie Lou


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hade gärna suttit vid din sida och snackat lite skit! <3

2013-05-18 @ 22:34:06
Postat av: Isabelle

Hade gärna suttit vid din sida och snackat lite skit! <3

2013-05-18 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0