Tomorrow

Jag är livrädd, skräckslagen inför imorgon. Hela kroppen skakar av nervositet. Jag kan inte tro något förrens det är över. Jag längtar tills kl är över tre imorgon. Fy fan rent ut sagt. Tror jag dör lite. Blodtrycket kommer nog höja sig en hel del. Tänk om inte men tänk om iafall. Tänk, tänk, tänk. Jag kan verkligen inte tro på det. Hur som haver är jag jäkligt nervös och vet inte riktigt vad jag ska fokusera på. Tänk om de kommer på att jag inte är duktig nog, tänk om de inte godkänner mig, tänk om tänk om tänk om!!! Sen tänker vi en gång till, tänk om jag fixar det (vilket jag borde gjort eftersom jag inte hört något annat) tänk om jag faktiskt är klar, allt fixat och jag står ensam! Tänk om det blir EN av de ljuvligaste och lyckligaste dagarna i mitt liv!

Vilken känsla om klockan bara blir över tre imorgon och jag inte dör på vägen pga hjärtstillestånd eller något åt det hållet.

//Souie Lou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0