Vart tar all tid vägen?

Ja precis! Vart tar all tid vägen, vart tar min tid vägen? Det bara swichas förbi och inget jag hinner med som jag skall. Allt går som i raketfart det ända jag ser är sådant som vart och se tillbaka och se fram javisst men vart är nuet nu då? Hm.

Delmål 2 av 3 snart gjorda och fixade hoppas jag. Återstår att se vem som är lycklig på torsdag eftermiddag. Kanske är det jag? Kanske inte? Förhoppningsvis glad och det ska inte vara några problem det ända som känns är väl i så fall att det var ett tag sedan jag sist var där och det däremot känns inte okej, jag fixar detta ja. Jag klarar detta!! Min revansch.

Annars är jag trött idag, vädret och alla andra spänningar i mitt huvud som ligger på lur antar jag. Känner att det börjar bli jobbigt med allt nu, fast det är och andra sidan inte så konstigt när man aldrig kan känna sig fri psykiskt utan att det alltid ligger där och gnager. Bara 2 och en halv vecka kvar sen behöver det inte skava mer på mig, då är det äntligen min tur att kunna känna mig fri.

Jag längtar som in i Nordens, såklart är jag livrädd också men det är mer spännande och roligt än skräckslaget. Fast mm, nej jag fixar det galant. Jag är bra, jag är duktig, jag är bra på det jag gör. Ibland kan man tro att om man skriver orden tar man de till sig mycket lättare ibland vet jag inte om det ens är sant. Jag tror på mig själv just nu, det känns bra, jag har ansträngt flyt just nu, jag fixar själv.

Ohlalalalaaaaaa! Jag vill shoppa massa nya kläder och skor och allt däremellan och även till min lilla dotter som snart fyller ett år!! Helt sjukt vad tiden går. Jag förstår inte att det gått så fort. Det är verkligen fascinerande, livet!

//Souie Lou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0