Wake up

Ännu en tidig morgon, jag ljuger inte när jag skriver att jag vart vaken sedan tjugo i fem. Morgonpigg? Med lite vilja så går allt. Frukosten avklarad och lillan verkar vara på värsta bus humöret. Annars ska lillfisen till dagmamman och leka och  förhoppningsvis busa av sig en gnutta. 

I helgen blir det jobb. Skönt det med faktiskt, brukar vara något lugnare med allt dvs. Undersökningar, hemskrivningar,   Själva atmosfären är lugnare och mysigare. Ibland och ibland är det ett rent helvete kan man också säga. Jag är trots allt väldigt glad över mitt jobb!! Älskar det. Har valt helt rätt verkligen. Vore tragiskt annars. Hoppas de blir min framtida arbetsplats nästa år med! 

Tänk nästa år fyller jag 25 år! Vart tog all tid vägen från det man var 18?  Haha de är som ett enda stort ögonblick för fasen. 
Min älskade lilla! <3

//Souie Lou

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Håller med! Du har valt superrätt! Ja visst går åren så sjukt snabbt! Man hinner inte med liksom!

2013-10-13 @ 15:26:08
Postat av: Isabelle

Håller med! Du har valt superrätt! Ja visst går åren så sjukt snabbt! Man hinner inte med liksom!

2013-10-13 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0