Changes

Miss Isabell var här och förgyllde dagen, evigheter sedan sist men nu jäkla får de bli tätare mellan gångerna (som man alltid säger). Idag har jag och lillis vart på lekplatsen och hos min moder jord. Härligt. Imorgon blir de en dags intro på jobb, sen är de jobb på onsdag och ledigt tills nästa tisdag tror jag. Gött med något fast efter 2,5 veckas ledigt (arbetslöshet) är jag nervös och tvivelaktig på mig själv. Jag ska fixa detta och det kommer bli så kul att ha ett jobb igen fastän att de inte är långvarigt (vad jag vet än så länge) hoppas kan man göra.

Annars rullar livet på, vi har köpt vår första bil (begagnad såklart), lillis blivit 15 månader, avverkat ett jobb, inne på min andra anställning som sjuksköterska, bröllopsfest för k:s syster avverkat, en rejäl fylla rikare och så mycket mycket mer. Livet leker och det händer mycket. Något som jag ska och måste är att röra på mig mera så går de åt rätt håll!!

//Souie Lou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0