Even if

Ibland är det något som tynger, något jag inte riktigt kan förklara. Möjligtvis så att man är trött, sliten, utmattad helt enkelt samtidigt som man ska göra allt, fixa allt, ordna med allt och man vill, visst vill man allt. Orken är inte alltid med men vilja finns där ibland och ja jag vet inte vad. Jag har iafall fått förlängt på mitt vikariat och det känns för jävla skönt, hoppas bara det fortlöper! Nästa vecka startar vi igång inskolningen för lillan, ett stort steg för henne och så klart för oss med, känns konstigt men det är skönt det går i rätt riktning iafall.

Ledig helgen och så skönt, bilen startar igen utan problem, magi? Jag vet inte men känns som om det kanske är påväg att vända. Känns som om mycket otur följts med nu under låååång tid, men någon gång skall det väl klart vända, kanske det är nu? Hoppas kan man göra. Hade vart i rättan tid åtminstonde.

Jag vill plocka björnbär, hittade världens björnbärs-ställe kanske man skulle ta bilen och svepa ut och leta lite, hade kanske vart något. Får nog ta och göra det imorgon. Eller på söndag. Vi får se, ska hämta hem bilbarnstolen igen iafall från pappas bil, orkade inte flytta över den sist inte för att det var svårt eller så men vart så jäkla irriterad sist så orkade helt enkelt inte bry mig om det.

//Souie Lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0