I

Efter att till ringat tid i fredags med familjen först lite zoo som var helt roligt, ville plocka med mig ena apan hem! Tror nog vi får ta och skaffa en sköldpadda hit när lillan blivit lite större, blev aningen sugen fastän hur kul kan de vara? Nåväl, vidare till mc donalds och lillan njöt för fullt, första gången där. Annars har jag varit sjuk i helgen och idag var det jobb fortfarande inte helt frisk ännu men vill jobba och med  tanke på att jag inte har så många pass denna och nästa vecka vill jag jobba så mycket jag bara kan! Fan vad kul!! Fattar fortfarande inte att detta är livet, om ändock andra skulle kunna fatta det också?! 

Hm. Hur som helst blir de fortsatt jobb imorgon och i helgen är jag sugen på en redig skogsrunda med svampplockning!! Tror nog jag får se till och göra det nu snart för snart kommer frosten och då är de döda! 

Ligger och väntar på att Hollywood fruarna ska gå, har inte play på tv:n på kanal tre så får vänta glatt fastän att jag egentligen skulle velat sova. 

Kanske skulle se om moderskapet skulle kunna klippa till mig i veckan? 

Jag har världens ljuvligaste gullunge! //Souie Lou 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0