No no no

Efter två dagars jobb tar jag en dag ledigt imorgon. Funderar på vad jag ska ta mig för vill så gärna ut och plocka svamp men ger mig inte ut själv, no no no. Björnbär hade med vart mysigt. Nåväl återstår att se.

Har kommit underfund med att inte lägga energi på folk som inte bryr sig tillbaka. Orkar inte bry mig längre, folk gör sina egna val och så enkelt är det med det.

Torsdag innebär jobb sen tar jag helg, sista veckan det är så här lugnt i princip, sedan jobbar jag lite mer och ett par veckor till hoppas verkligen detta kommer fortsätta så bra som det börjat! Att det fortlöper då vill säga. Älskar att jobba samtidigt som det är för jävla skönt att vara ledig!

//Souie Lou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0